Kedvenc bölcsességeim minden napra

2009. november 10., kedd

Fejlemények "Csodaországban", avagy az "Óz-saga" folytatódik!

Nem is oly rég meséltem egy itteni varázslóról, akit úgy hívtak, hogy Sky, és akinek varázslataira hónapokon keresztül vártam, mindhiába.
Aztán október 25-én úgy döntöttem, hogy telefonon borítok asztalt ("Óz" személyesen megközelíthetetlen), és inkább nem kérek a beígért internetes hókusz-pókuszaiból. Mivel panaszlevelem is süket fülekre talált, így lemondtam azt, amit még meg sem kaptam.
Természetesen "Sky Óznak" nem tetszett ez a hirtelen felindulás. Először védekező álláspontba helyezkedett, és a másik nagy varázslóra, BT-re próbálta kenni a dolgot, mondván ők nem húzták még be a vonalat a házba, ergo nem ő (Sky) a hibás.
Mivel hajthatatlannak bizonyultam, Sky, a nagy varázsló támadásba lendült, és közölte, hogy a lemondásom kimeríti a szerződésszegés fogalmát, így majd nekem kell még fizetnem. Na, persze...
Másnap felkerestem a másik nagy varázslót, BT-t, aki biztosított róla, hogy olyan varázslatban lesz részem, mint még soha! És lám, így is lett!:) Tartotta az 5 munkanapos bekötési határidőt és hip-hop internetet és telefonelérhetőséget (2 külön számmal! Egy normál és egy internetes telefonnal) varázsolt házunkba!:)
Harmadnap búcsúlevelet küldtem Sky-nak, melyben ezúttal én fenyegetőztem: ha bármilyen anyagi károm származna a szerződés felbontása miatt, a Fogyasztóvédelemhez fordulok, csekkolják már le, hogy tulajdonképpen mivel is varázsol Sky, a nagy varázsló. Továbbá megjegyeztem, hogy nem volt túl sportszerű a másik varázslóra mutogatni, pláne hogy szerződésem akkor még Sky-hoz kötött.
Levelemre nem sokkal később rövid válasz érkezett, melyben Sky sajnálatát fejezte ki a történtek miatt és ígéretett tett, hogy fájdalomdíjként egy bizonyos összeget varázsol majd a bankszámlámra...;)
Az állás egyelőre: Fogyasztó - Varázsló 1:0! A mérkőzés azonban még nem ért véget, ugyanis Sky szándékosan hallgat a szerződés-felbontási díj sorsáról. Csak ne hogy én varázsoljak a második félidőben...!;)

A sztori előzménye ITT!

2 megjegyzés:

hpeter írta...

vagy nehogy téged varázsoljanak el:) da fogyasztóvédelemtől itthon is egyre jobban tartanak.

zoltanne írta...

Ügyi vagy "kisfiam"! Gratulálok, jól kiosztottad "Ózt"... :)))