Kedvenc bölcsességeim minden napra

2009. november 25., szerda

32 éves lettem én...


Születésnapomra

Harminckét éves lettem én --
meglepetés e költemény
csecse
becse:

ajándék, mellyel meglepem
e kávéházi szegleten

magam
magam.

Harminckét évem elszelelt
s még havi kétszáz sose telt.

Az ám,
Hazám!
...............................................
(József Attila)

November 23-án töltöttem be a 32. életévemet. E versen kívül különösebb jelentőséget nem tulajdonítok neki. Mondhatni, ezt is megéltük!;)
Sosem szerettem az ehhez kapcsolódó fölösleges felhajtásokat. Tudomásul vettem, mosolyogtam rajta egyet és úgy döntöttem, megkímélek mindenkit attól, hogy felcicomázzák a lakást mindenféle színes számokkal és lufikkal.
Azt pedig végképp nem szerettem volna, hogy a 32. születésnapom egy carlisle-i kocsmában játszódjon. Ez túl egyszerű, túl snassz lett volna. Ennél talán több fantáziával áldott meg a Jóisten.;) Úgy döntöttem, valami különlegesebbet kellene tennem, így esett a választás egy glasgow-i kirándulásra és egy 3 dimenziós filmeket vetítő csodamozira. Nem bántam meg egy percig sem!;)
Glasgow-ról képek ITT!

6 megjegyzés:

hpeter írta...

fuu jo ez a város nagyon..egyszer megnézem:)ha egyszer nagyon sok pénzem lenne akkor egy déli-északi brit kastélyturára mennék kocsival:))mit néztél moziban?

zoltanne írta...

Az ám "Babám", úgy elszelelt ez a 32 év, hogy csak na... :( :)
Mintha most születtél volna...
Csók, Anyu

írta...

Jim Carrey filmjét, a Christmas Carol-t.

BeneKaland írta...

Hát azt hiszem Sógorkám ezt én is el tudnám viselni, h szülinapomon mozi egy ilyen városkába :))))
DEEEEEEE azért én is tudok, a idei szülinapom helyszíne : kórház :))) persze az ok az örömteli volt!
Na de visszatérve, nagyon szép hely, jó választás volt!

vargak írta...

happy Bday to you!
happy Bday to you!
happy Bday dear Zé!
happy Bday to you!

írta...

Köszönöm!:)))