Kedvenc bölcsességeim minden napra

2011. május 1., vasárnap

Új Szavazás!

Akkor nézzük, hogy vizsgáztatok becsületességből!:)

12-en szavaztatok, ebből 33%-otok lazán zsebre vágná a talált pénzt, míg ugyanennyi szintén eltenné némi óvatosság és az ezzel járó lelkiismeret-furdalás közepette. 25% hozzá se nyúlna, míg a 12-ből 1 (8%) mindenképpen megpróbálná a pénzt visszajuttatni jogos tulajdonosához.

Ha szavaztam volna, én is az utóbbit választottam volna, mert így a lelkiismeretem is és talán én is jól járunk: ha ugyanis a pénz jogos tulajdonosa nem kerülne elő, simán a sorsomba történő isteni beavatkozás részeként értelmezném a dolgot és nyugodt lelkiismerettel tenném magamévá az összeget!:) Szóval gyerekek, becsületességből megbuktatok!:)))


A következőben azt áruljátok el, hogy Szeretitek-e a meglepetéseket? Eredményhirdetés júniusban!;)

3 megjegyzés:

Anett írta...

Van pár sor amit nem tudok elolvasni :( csak nálam van ez? Vagy te raktad bele ezeket a csíkokat és én vagyok b..? :D

írta...

nem tudom, utánanézek, köszi

Anett írta...

Most jó :) na akkor szavazok is mert elfelejtettem reggel!!!