Kedvenc bölcsességeim minden napra

2011. április 9., szombat

Aphrodité, avagy Kylie Minogue Manchesterben!

Tavaly ősszel olvastam Kylie új, Aphrodite Les Folies című világ körüli turnéjáról, amit a szakma szerint nem csak az ausztrál énekesnő, de a popipar egyik leglátványosabb koncertjeként harangoztak be. Gondoltam, akkor ezt vétek lenne kihagyni!

Az énekesnő ezzel a popos-diszkós lemezével és turnéjával talán most érte el karrierje csúcspontját. Pár éve még arról olvastam, hogy küzd a rák ellen, április 1-én pedig 24-szerre is fellépett a manchesteri arénában, ami után még három show-t lenyomott ugyanott. Ma éppen Londonban lép fel, ahol az O2-t öt előadásra bérelte ki!
Legtöbb koncertjét itt, Nagy-Britanniában adta/adja, ahol csupa pozitív kritikát kapott. Persze nem csak ő a rekord-döntögető: manchesteri koncertjén Kanadától és az Egyesült Államoktól kezdve Ciprusig mindenféle náció képviseltette magát (na meg két magyar pupák:) és volt egy olyan pár is, akik pontosan 20 évvel ezelőtt ott, Manchesterben látták Kylie-t először fellépni!

Nekünk ez a 4. bulink volt a M.E.N. Arénában, és bár az előzőekről is ódákat zengtem, ez a show verte a korábbiakat, leginkább látványban és hangulatban, mely utóbbi az első perctől kezdve leírhatatlan volt. Volt jó néhány pillanat, amikor nem engedtük Kylie-t folytatni az éppen aktuális dalt vagy mondókáját.:) Az egész koncertet végigkísérte az L.O.V.E. és az ilyen pillanatok miatt érdemes az aréna koncerteket látogatni.

3D-s látványelemek, profi táncosok és levegőakrobaták, repülő Kylie és szökőkutak varázsolták elénk Aphrodité Istennő mese-világát, és eközben magam előtt láttam Madonnát, amint nyugdíj-kérelmét szorgosan töltögeti...:)
Az embereknek mindig is cirkusz kell, és ha ezt jól csinálja valaki, akkor egyszerre több tízezer ember éli át a csodát!;)

Nem bírtam megállni, hogy ne videózzak néha, így születtek ezek a felvételek, (köztük a fénykép a bejegyzés elején) amelyekből a legjobbakat válogattam ki. Szerencsés helyen sikerült letáboroznunk, így Kylie-t többször is szemrevételezhettük egészen közelről!:) Jó szórakozást!;)






És a többi videó ITT, a youtube csatornámon!

4 megjegyzés:

zoltanne írta...

"és eközben magam előtt láttam Madonnát, amint nyugdíj-kérelmét szorgosan töltögeti...:)"
:-) ez tök jó!
gratula a felvételekhez, egészen jól élvezhető, köszi, fergeteges koncert volt!

Névtelen írta...

szegény Madonna :) De Kylie is készítheti a TBszámát mert liheg a nyakába Lady Gaga aki ráadásul még egy két fejjel magasabb is.. :) :)
vargak

írta...

VK! Ezt bűn lenne kihagyni Sydneyben!;)

Névtelen írta...

Zé rajta vagyok a témán de nincs jegy...továbbra is csak 2 dátumot jelentett be Sydneyre -kedd és szerda és nincs jegy...illetve van 400AUD vagyis 200 fontért ..
vk