Kedvenc bölcsességeim minden napra

2009. március 21., szombat

Újdonságok a Blogon!

Kerek egy évvel ezelőtt vetettem magam a bloggerek világába. Történt mindez március 21-én, Benedek napján, amikor még nem is sejtettem, hogy egy év múlva megszületik Benedek nevű unokaöcsém.:)
A blognak azóta is rabja vagyok, a lelkesedés nem szűnik (ez a 63. bejegyzés:)) Mert valahol el kell mondani, meg kell kérdezni, meg kell mutatni.

A jeles alkalomra gondoltam előállok egy új nyitánnyal, valamint pár vadiúj elemmel az oldalon.
Ami a bejegyzéseket illeti, véleményed már egy kattintással is elmondhatod a cikkek végén (vicces, érdekes, vagy unalmas?), valamint ha tetszett, akár tovább is küldheted a boríték segítségével ismerőseidnek. A Címkék által pedig rendszerezve láthatod az azonos témájú bejegyzéseket.
Mától fogva a folyamatosan változó jobb oszlopban pedig olyan elemeket találsz, mint pl. a Diavetítés, mely egy meg-megújuló válogatás többnyire saját fotószerzeményeimből, illetve a Még ennyi...névre hallgató visszaszámlálót, mely az általam aktuálisan várt legfontosabb eseményekhez számolja vissza a napokat, órákat, perceket.
Természetesen a régi elemek maradtak, így tessék csak továbbra is kitartóan szavazni, képeket böngészni a Fotótáramban, megkukkantani jelenlegi lakóhelyem aktuális időjárását, vagy éppen csak kutakodni a Blogarchívumban.
És persze résen leszek, ahogy eddig: a Látogatókról számjegyszék készül.:)


Nincsenek megjegyzések: