Már-már bedőlt a világ a bulvársajtó által terjesztett sztoriknak, amikor Michael Jackson egy párperces bejelentéssel hangos koppanásra késztette őket.
A brit híradásokban a csapból MJ folyik azóta is. 10 londoni koncertet hirdettek meg, mondván "This is it", "Ennyi", de a koncert-sorozat elnevezése mintha már nem lenne aktuális: a példátlan érdeklődésnek köszönhetően a 10 koncertből mára 50 kerekedett, mindez a londoni O2-arénában.
A bejelentés után egy héttel MJ valóságos poptörténelmet írt, persze nem ez volt az első eset:
-1 millió ember láthatja az 50 fellépés alatt egy városban, egy helyszínen, amire még nem volt példa. (A korábbi rekordot is ő tartja, 7 teltházas Wembley-koncerttel, ahol félmillióan látták)
-A leggyorsabban elfogyó jegyek: az elővételes jegyekre a világ szinte minden országából érkezett regisztráció, így csupán egy óra alatt keltek el minden egyes koncertre a jegyek (kb. 20000 jegy/fellépés). SOLD OUT mind az 50 fellépés nem teljesen 3 nap alatt!
-Soha nem szenteltek még főműsoridőben egy teljes reklámblokkot televízióban (3 perc 30 másodperc) egyetlen művésznek sem. A brit ITV megtette;)
A The Sun brit bulvárlap karikatúrája szerint Jackson megoldja még a gazdasági válságot is, legalábbis Londonban, amiben akár még lehet is valami: a sztárnak köszönhetően 1 millió extra turista szállja meg Londont a koncertek során, de ha ez a sok vendég csupán csak pótolja a válságból eredő idei turista-hiányt, London már jól járt.
És hogy mindez miért került a blogra? Mert az egész "cirkusz" itt történik, angol honban. Na meg azért, mert ez Michael Jackson és a koncerten mi is ott leszünk!;)
Az álmatlan éjszakákat és ősz hajszálakat okozó jegyvásárlásról egy következő postban;)
A bejelentés után egy héttel MJ valóságos poptörténelmet írt, persze nem ez volt az első eset:
-1 millió ember láthatja az 50 fellépés alatt egy városban, egy helyszínen, amire még nem volt példa. (A korábbi rekordot is ő tartja, 7 teltházas Wembley-koncerttel, ahol félmillióan látták)
-A leggyorsabban elfogyó jegyek: az elővételes jegyekre a világ szinte minden országából érkezett regisztráció, így csupán egy óra alatt keltek el minden egyes koncertre a jegyek (kb. 20000 jegy/fellépés). SOLD OUT mind az 50 fellépés nem teljesen 3 nap alatt!
-Soha nem szenteltek még főműsoridőben egy teljes reklámblokkot televízióban (3 perc 30 másodperc) egyetlen művésznek sem. A brit ITV megtette;)
A The Sun brit bulvárlap karikatúrája szerint Jackson megoldja még a gazdasági válságot is, legalábbis Londonban, amiben akár még lehet is valami: a sztárnak köszönhetően 1 millió extra turista szállja meg Londont a koncertek során, de ha ez a sok vendég csupán csak pótolja a válságból eredő idei turista-hiányt, London már jól járt.
És hogy mindez miért került a blogra? Mert az egész "cirkusz" itt történik, angol honban. Na meg azért, mert ez Michael Jackson és a koncerten mi is ott leszünk!;)
Az álmatlan éjszakákat és ősz hajszálakat okozó jegyvásárlásról egy következő postban;)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése