Kedvenc bölcsességeim minden napra

2009. február 12., csütörtök

A porszívó esete a laptoppal

Győzött a józan ész.
Történt ugyanis, hogy a másfél éves laptopom az elmúlt pár hétben minden ok nélkül leállt, és magától nem is volt hajlandó újraindulni, csak ha noszogattam. Az sem mellékes, hogy hűtőventilátora egy utasszállító repülőgép motorjához hasonló fordulatszámra pörgött fel nem sokkal a bekapcsolástól számítva.
Mivel laptopom állapota rohamosan romlott, tanácsért fordultam ismerőseimhez. Volt, aki a rendszer újratelepítésében látta a probléma megoldását, másban viszont egy esetleges belső portalanítás ötlete merült fel. Mivel az utóbbi dolgot egyszerűbbnek láttam, gondoltam próba szerencse. Szétszedni ugyanakkor nem mertem a jószágot, és valahogy kontár angol kezekbe sem akartam adni. Így fordultam a porszívóhoz...:)
A fejet leszedve, a szívócsövet a laptop hűtőrácsához tettem, majd tartván attól, hogy a porszívó bezabál egy-két, a gép működése szempontjából nélkülözhetetlen ellenállást, csak közepes teljesítménnyel szívtam. Találtam egy másik apró, szellőzésre alkalmas nyílást is, gondoltam oda is beköszönök a csővel. Az eredmény szemmel látható lett: megpillantottam egy panelt.:)
Azóta a gép muzsikál, akárcsak új korában. Ajánlom mindenkinek e módszert, mielőtt szerelőhöz futna laptopjával, vagy ne adj isten végleg megszabadulna tőle (mert én már majdnem feladtam;))

1 megjegyzés:

ememem írta...

megmenekultel a Vista fentegetesetol,legalabbis egy idore.:)Mazlista