Kedvenc bölcsességeim minden napra

2011. július 31., vasárnap

Blackpoolban

4 év után ismét eljutottunk Anglia Las Vegasába, a tengerparti Blackpoolba. Az egészet Jé szervezte, és mintha jobb időt is tudott volna rendelni, mint amilyen 4 éve volt.

Bérelt autóval mentünk, amiben külön kuriózumnak számítottak az ellenkező irányba nyíló hátsó ajtók. Természetesen ki-és beszálláskor az ajtót mindig a rossz felén próbáltam kinyitni, de itt Jácintnak éppen sikerült...:)

Blackpoolban Jének köszönhetően a távolságot 60m-es egységekben mértük: amikor rákérdeztünk, hogy milyen messze van még a hotel, a válasz "60 méter" volt. A szorzót persze még hozzá kellett tenni...:))) Az épület egyébként a tengerpart mellett állt, melynek mentén kilométereken keresztül hotelek és B & B sorakoztak. A hotelben reggelit is kaptunk, ekkor figyeltem fel arra, hogy az elektromos kandalló a falra van felszerelve, mint egy TV...
A város ellenkező felén felkerest
ük a Pleasure Beachet, ami tulajdonképpen egy vidámparkból áll (Anglia legmagasabb hullámvasútjával), nem messze tőle pedig egy vízipark található. A Blackpool Towernál (Eiffel-torony szerű épület) lévő mólón szintén egy kisebb fajta, amolyan búcsús vidámparkot véltünk felfedezni, ahonnét szép kilátás nyílik a tengerparti városra.
Ennek ellenére szerintem a várost leginkább emeletes villamosai dobják fel, melyek kilométereken keresztül robognak a tengerpart mentén. Az angol valóság azonban már nem annyira szemet gyönyörködtető...

Blackpoolban is van Madame Tussauds. Itt sikerült belebotlanunk Michael Jacksonba, Kylie Minogue-ba és Graham Nortonba, és biztonságosan átkísértük a Beatlest a zebrán...:)
Este egy Paparazzi nevet viselő olasz étteremben töltődtünk fel, éjfél előtt pedig már hülyeségtől túltöltve iszogattunk egy ír kocsmában.:)

A hotelbe visszatérve a tükör mindent elárult erről a hétfői napról...:)

Blackpool városáról korábbi és új képek ITT!

Évi írta...

Tök jó lehetett, olyan jó, hogy ennyi helyre eljuttok!
Lassan megint itthon, szuper lesz :)
puszi

Anett írta...

Jó kis helyen jártatok!!!
Az "angol valóság" fotó elég durva :)

Azt sajnálom hogy míg kint voltunk mi nem jutottunk el a Madame Tussauds :( de ami késik nem múlik :D

Jók a képek!!!!!

írta...

ahhoz képest, hogy milyen rövid ideig voltatok itt kint, elég sokat láttatok ti is, elég ha csak Londonra gondolok. én csak azokat nem értem, akik megtehetik, mert idejükből futja, azok miért inkább a kocsmákba járnak, ahelyett, hogy megismernék, vajon hol is élnek? a kettő nem zárja ki egymást. rengeteg itt az unalmas ember, nem tudják mit kezdjenek magukkal, egyszerű lények, akik kiírják a facebookra hogy unatkoznak...
igen, már nagyon várom hogy otthon is lehessek picit ismét, még 22 nap!:)

hpeter írta...

szuper!!!emeletes villlaaamoost akarokkk!!!például körbe a balcsin:)