Kedvenc bölcsességeim minden napra

2009. május 1., péntek

50 pihentagyú kérdés:) 2.

Köszönöm a megoldásokat az előző 10 kérdésre. Ugye, hogy van egy jópár, amiről fogalmunk sincs, hogy miért úgy van?!;)
Akkor pihentessük agyunkat a következő 10-en!:)

1. A telefonok és számológépek ötös gombján miért van ott az a pont?

2. Gabonakörök léteznek, de lehetnek gabonanégyzetek is?

3. Ha a szellemek képesek falakon átmenni és lépcsőkön lesiklani, akkor nem lenne nekik egyszerűbb a mennyezeten át közlekedni?

4. Miért fehér a vanília fagylalt, ha maga a vanília kivonat barna színű?

5. Mi a teendő, ha egy védett állat védett növényt rágcsál?

6. Ha a sebész műtét közben infarktust kap és nincs több elérhető orvos, akkor a kollégák rajta, vagy az éppen operált betegen segítenek?

7. A sziámi-ikrek egy vagy két jegyet vesznek, ha utaznak vagy moziba mennek?

8. A rabszállítón van vészkijárat?

9. Az űrhajósok is átállítják óráikat, amikor különböző időzónákon keresztül repülnek?

10. Mielőtt két férfi összeházasodna, mindegyik ugyanarra a legénybúcsúra megy?

6 megjegyzés:

ememem írta...

5. Mi a teendő, ha egy védett állat védett növényt rágcsál?

Hivni kell a Greenpeace-t ezt csak ok tudjak megoldani:))

1. A telefonok és számológépek ötös gombján miért van ott az a pont?
Megneztem.Tenyleg ott van.En eddig ezt eszre se vettem.Ez most gaz???:)))

írta...

Nem gáz, bár én eddig is tudtam, hogy ott van, de jóváhagytam a tényt és nem boncolgattam a kérdést.:))))

Jester írta...

Referencia pont, gépeléshez.(nem tudom mi a rendes neve) Olyan, mint számítógépek billentyűzetén az "F" és a "J" betűn a kitapintható jelzés, gépírásnál erre kerül a két mutató ujj. Az ötösnél meg ehhez képest találhatod meg a többi billentyűt.

vargak írta...

5. Mi a teendő, ha egy védett állat védett növényt rágcsál?

elzavarod a védett állatot a védett növénytől...

engem a sziámi ikres kérdés ejtett gondolkodóba....jó..

La pantera írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
írta...

Drága La pantera! Na ná, hogy szólj hozzá! A kérdések java még hátra van, a stílusod pedig egyedi, ami csak izgalmassá teszi a blogot.:) Mint tudjuk, a világ nem fekete és fehér, szóval itt a helyed, remélem ez másokat sem zavar, elvégre szólásszabadság van;)