Kedvenc bölcsességeim minden napra

2008. június 7., szombat

Rajinda 3. rész

Pincérek, pincérnők, egyéb vendéglátósok és étterembe járók! Kéretik a következő szitukat végigolvasni plíz!

Szitu 1. Vendég befejezte a vacsorát, kéri a számlát. Majd mikor azt megkapja közli, hogy a kaja borzasztó volt, ezért nem hajlandó fizetni érte. Pincér hívja menedzsert, akinek a vendég ismét elmondja a problémát. Menedzser elnézést kér, majd természetesen (???) elengedi a vendéget úgy, hogy az ételt nem kell fizetnie...
Megjegyzés: a. a vendég megette amit rendelt.
b. evés közben a vendég nem jelezte, hogy bármi gond lenne a kajával...

Szitu 2. Vendég elvitelre rendel. Kaját frissiben átveszi, fizet, majd távozik. 2 óra múlva ripulva ismét feltűnik az étteremben és közli, hogy kéri vissza a pénzt, mert a kaja hideg volt...Menedzser bocsánatot kér és felajánlja neki, hogy újból elkészítetti az ételt a séfekkel. Vendég nem megy bele, a pénzt követeli. Visszakapja...
Megjegyzés: a. az étel valószínűleg forrón ment ki a vendégnek
b. az étel bizonyos idő után leadja környezetének a hőt (a fizika törvénye)
c. a vendég reklamálni a megvásárolt étel nélkül tért vissza. mi történt vajon a hideg étellel...???

Mindkét szituban van egy közös pont: az étel eltűnt...
Kérdés 1. Miért csinálnak magukból teljesen hülyét az angol vendéglátósok?
Kérdés 2. Hasonló szitukban otthon mi az eljárás?

Nincsenek megjegyzések: