Kedvenc bölcsességeim minden napra

2010. november 15., hétfő

Intelligens konzervnyitó

Amit lehet ebay-ről szerzek be. Óriási a választék, de mindig az új, nem használt dolgokat keresem, olyanokat, amiket mondjuk üzletben nem látok, vagy éppen sokkal olcsóbban jutok hozzá. Íme a legutóbbi szerzemény. Csak egy dologtól tartok: ha nyitás közben lemerül az elem, hogy fogom a konzervről leszedni? Merthogy indításnál rákap a fogaskerék és ha nem megy végig rajta a program az Isten le nem szedi.:)

8 megjegyzés:

zoltanne írta...

Ész megáll!!! Hogy mik vannak! Jó kérdés, ha remerül az elem, mi van? :) Lefeszegetni vagy? nincs ötletem... :-)

Maya írta...

Arany,draga Ze! :)
Annyira pasibol vagy, hogy nagyon...:) Ennyi ido alatt, mig ez a szerencsetlen ketyere megkeruli a doboz tetejet, egy mezei, kezi nyitoval harmat kinyitsz.Raadasul kiadsz erte penzt, aztan tenyleg mivan, ha lemerul az elem?Ennek is annyi haszna van kb, mint egy elektromos kesnek.(?????) Hjajjjj.... Inkabb tudasd, hogy meggyogyultal-e mar? Pussz!

zoltanne írta...

Maya! Milyen igazad van! :)

írta...

a kíváncsiság vezérelt, amikor megvettem, de igazából én az angol konzervnyitókkal is kínlódom, a múltkor ugyanis sikerült letörnöm a nyelét...:)
ezt az új kisegeret majd minden nyitás előtt megetetem, úgy biztos kifulladás nélkül körbeér majd a konzerv peremén.
egyébként meg gondoltam idős koromra is: köszvény, izomsorvadás, miegymás, szóval előre berendezkedek:)
és köszönöm szépen, elmúlt a nátha, ami 2 napra padlóra tett, bár a hangom még nem a régi, de jó úton haladok;)

ememem írta...

Ez nagyon allat :) Ilyet nekunk is kell venni :))
Maya draga !Mig ez az ize korbeszaguldja a konzervet,addig pl felszeletelsz egy hagymat :))

Maya írta...

Draga Ildi! Lehet, hogy Te felvagsz egy hagymat, de en en nem hasznalok ilyet, Ze meg videozik :)))

hpeter írta...

az angol konzervnyitók nem konzervativok?:)

vargak írta...

én otthonról hoztam a konzervnyitót..jó régi szoci modell de én csak azt tudom használni :) amúgy igen az interneten egy csomó hasznos és kevésbe hasznos kütyü van..:)