Kedvenc bölcsességeim minden napra

2011. augusztus 16., kedd

Már megint: Eszem-Iszom!:)

Ildiéknél csináltunk egy kis főző-partit. Az ötlet úgy jött, hogy múltkor lapozgattuk náluk a receptgyűjteményét és leragadtunk a tokánynál. Akkor elhatároztuk, hogy elkészítjük, a desszert pedig epres-túrós lesz. Utóbbit Ildi már a borsostokány előtt legyártotta.:)
Mire elérkezett az a bizonyos hétfő, kicsit kibővült az eredeti felállás, ott volt Deszka és Mayáék is.:) Azt az utasítást kaptam, hogy készítsem én el a tokányt. Nem volt nehéz, mert Ildi és Jácint már előkészültek hozzá, rám tulajdonképpen már csak a kevergetés, ízesítés, vízadagolás maradt.:) Ezúttal is többször kóstoltam, tudom van, aki érzésből főz, de én nem bírom megállni, hogy ne kóstolgassam.
Életemben először ettem borsos tokányt, és bár pulykából készítettük marha helyett, igazán finom lett!
A következő hétfőn Tonyékat láttuk vendégül, a menü természetesen hazai volt, gulyás és máglyarakás. Viszonoztuk a korábbi vendéglátásukat, ahol csirkeraguval és túróslepénnyel fogadtak minket.

A nagy eszem-iszom persze még hátra van. Egy hét és újra otthon, tehát két eseménydús hét vár rám.:)

3 megjegyzés:

zoltanne írta...

A torta király!!! nyami!

hpeter írta...

jól néz ki!!! a tokány mennyiben más mint a tejfölös paprikás???

írta...

abban, hogy nem tejfölös:) a tortához annyi közöm volt, hogy jóízűen fogyasztottam belőle, amúgy Ildi műve.;)