Kedvenc bölcsességeim minden napra

2010. október 13., szerda

Egy letűnt korszak sztárjai

Ha időm engedi, imádok a youtube-on szörfölgetni. Hihetetlen videókhoz tudok néha eljutni egyik-másik felvételen keresztül, noha eredetileg nem abba az irányba indultam. Az életben is szeretem, ha nem tudom előre, hová lyukadok ki.:)
Legutóbb valahogy elkeveredtem egy tv-bemondóhoz és elkezdtem azon gondolkozni, hogy mikor láttam ilyet utoljára. Aztán megtudtam, hogy nem maradtam le semmiről, mert még angliai kitelepülésem előtt eltűntek a kedves arcok a Magyar Televízió képernyőjéről. Milyen érdekes, hogy amikor még otthon voltam akkor ez fel sem tűnt, nem is foglalkoztatott...
Egy kicsit visszarepített az időben a videómegosztó portál és elgondolkodtatott, hogy mennyivel személyesebb volt a műsorismertetés anno. Hogy mekkora "sztárok" is köszöntöttek minket estéről estére: "Jó estét kívánunk Kedves Nézőink!". Csüngtünk a műsorismertető ajkán, hogy megtudjuk, mikor kezdődik a Három Kívánság; hogy melyik izgalmas amerikai filmet adja ma este a tv, vagy éppen hogy miért volt adáshiba perceken át.
Amolyan beköszönő családtagok voltak, akik megjelenésükkel divatot teremtettek és akiknek bakija akár több napig megmosolyogtató beszédtéma volt.
Az új hullám viszont már más igényeknek szeretne megfelelni, így 49 év után 2006-ban végleg eltűnt az arc és maradt helyette csupán a hang...

Csokorba szedtem pár híres bemondót munka közben, és kíváncsi lennék, nektek egykor melyik volt a legszimpatikusabb arc és/vagy hang? Aztán majd én is elmondom...;)

Palcsó Brigitta
Bay Éva
Mohai Gábor
Tamási Eszter
Kertész Zsuzsa
Hajas Ilona
Takács Marika
Kovács P. József
Endrei Judit
Kudlik Júlia
Berkes Zsuzsa
Tarnai Katalin
Sugár Ágnes
Radványi Dorottya
Baleczky Annamária
Tuba Mariann
Bényi Ildikó
Cserháti Ágnes
Mann Dániel
Lőrincz Gabriella (a televízió utolsó bemondása!)
Ráadás



4 megjegyzés:

ememem írta...

Mohai Gábor
Kertész Zsuzsa
Takács Marika
Kovács P. József
Endrei Judit
Kudlik Júlia
Lőrincz Gabriella (a televízió utolsó bemondása!)

Besorolni nem akarom oket, mindegyiket kedveltem :))) Basszus en az ujakat nem is ismertem :) Oregszem tan ? :P
A raadas tuti :)

írta...

én csak félig-meddig emlékszem az újakra, de magamtól én sem tudtam volna felidézni őket. őket a fiatalabb olvasóim miatt tettem be:)

zoltanne írta...

Takács M., Tamási E., Kudlik J., Kovács P., Kertész Zs. nekem ők.

Anett írta...

Elgondolkodtató bejegyzés :)
Nekem fel sem tűnt ez a változás eddig!
Igazán kedvenc nem volt, akinek az arca ismerősnek tűnt mikor megnéztem :
Bay Éva,
Kudlik Júlia,
Endrei Judit
Kovács P. József