Kedvenc bölcsességeim minden napra

2010. március 19., péntek

Csípős-paprikás garnélarák

Ismét alkotói kedvemben voltam és létrehoztam életem első garnélarák-tésztáját!:)
Mostanában amúgy is kezdek ráunni a húsokra. Ez főként annak köszönhető, hogy a hét 7 napján - naponta van úgy, hogy kétszer is - húsételt fogyasztok, amiben legnagyobb szerepet a munkahely játszik.
A csirke komolyan kezd unalmassá válni (melóhelyen szinte mindig azt eszem, a yorkshire puddinghoz nincs gusztusom, az angol sausage-okkal meg lassan ki lehet űzni a világból), a marha meg a disznó még elmegy, mert ritkán fogyasztom.
Rákaptam tehát a tengeri herkentyűkre, közülük is a zaftos rákfajtákra, melyeket ha fokhagymával, vöröshagymával, olívaolajjal és tejszínnel elkészítünk, tésztával tálalva fenségeset lakomázhatunk belőlük, ráadásul még egészségesek is!:)

10 megjegyzés:

ememem írta...

A kovetkezo rakos kajadnal megyek vendegsegbe ugyhogy szolj pliiiiz ha ilyesmit tervezel :))

írta...

Feltétlen szólni fogok!;)

ememem írta...

Jelentem finom volt a rak, meg nem volt baja:)A csalad viszont pusztult a szagtol,Marcit kiveve :))) Kibontottam a pancelbol, nem vitt ra a lelek, hogy tokkal-vonoval egyem :)

hpeter írta...

jujj nekem garnéla max az akváriumban kavar össze vissza, szegényt meg nem merném enni:)

írta...

Ha Te nem mered, majd én megeszem...!:)

BeneKaland írta...

én is akarok ilyet enni! ha hazajössz főzöl nekünk remélem :)

hpeter írta...

szegény:) de ő üveggarnéla, kicsi aranyos és átlátszó:)meg ugy elbujik hogy nem lehet megfogni..

írta...

Ha leeresztem az akváriumból a vizet, szerintem nyert ügyem és a kicsi aranyos üveggarnéla HAMMM!:)))

Évi! Ígérem nyáron összedobok otthon vmi hasonlót. Ez egyébként a brutál változat, majd finomítok;)

BeneKaland írta...

Oké, mindenképp! Nem ám kipurcanok a brutál változattól!!

hpeter írta...

elmondtam neki..megharagudott rád!!most vicsorog:)