Kedvenc bölcsességeim minden napra

2008. július 14., hétfő

Rajinda 4. rész

A szappanopera folytatódik. Egy hete jómagam is visszatértem e közkedvelt (???) sorozatba...Mint ahogy az lenni szokott, minden szappanoperában vannak kedves és gonosz karakterek. Itt sincs ez másként. A fő gonosz szerepét Pretti, az indiai származású, velem szinte egyidős menedzser asszisztens hölgy játssza.
Pretti akcentusa és modora mondhatni egyedülálló: a "please" (kérlek) szavak gyakori mellőzése sokszor katonai stílust kölcsönöz neki. Képzeld el mindezt egy is pánikrohammal (bizony van úgy, hogy egyszerre csődül be az összes vendég és ilyenkor kapkod a "drága"), na ilyenkor még nehezebb a vele való kommunikáció és ez csak olaj a szűzre...akarom mondani a tűzre (merthogy már férjezett a mi "anyánk").
"Hősünkről" tudni kell, hogy angolul ejtve a neve megegyezik a "pretty" szóval, ami csinosat jelent. Nos, ezen lehetne vitatkozni, mindenesetre az tény, hogy sok ész nem szorult a hölgyeménybe. Egy tegnap előtti epizódban történt ugyanis, hogy Pretti-nek nem tetszett, hogy a KP-k (mosogatók) visszaküldték neki a bárba a likőrkávés poharat, mondván a poharakat a bárban kell elmosni, és amúgy sincs a konyhában e célnak megfelelő mosogatószer. Főnökasszony természetesen harcba vágta magát és közölte, hogy azért kell a konyhában elmosni a poharat, mert a benne maradt kávé a báros mosogatógép "tiszta" vízét beszennyezné...(csak azoknak, akiknek teljesen idegen a bár-világ: kólás, narancsos és boros poharakkal táplálkozik a mosogatógép, mely italok nem szintelenek...de különben is mire való a mosogatógép???)
Gondoltam teszek neki egy nagylelkű ajánlatot és magam öblítem el a bár egyik csapja alatt a kávés üvegpoharat, hogy még véletlenül se kerüljön szennyeződés Pretti mosogatójának kristálytiszta vízébe. Nagyasszony nem engedett (ekkor már mind a kettőnkben fel ment a pumpa) és közölte, hogy mondjam meg a KP-knek a konyhában, hogy öblítsék el a poharat, aztán hozzam vissza neki a bárba és ő úgy már be tudja rakni gépbe...Hol itt a józanész??? Nem kapcsolt, hogy csak segíteni akartam, és az sem mellékes, hogy egy plussz körtől meg tudtam volna magamat kímélni, ha mindezt a bárban el tudom végezni, nem a konyhában...
Szóval egyre inkább nem szeretem, sőt...Bocsi Réka, hogy bő 3 hétre átvettem akaratlanul is a szereped, de úgy látszik ez benne van a forgatókönyvben, mert a nézők ezt szeretik...;) Azért siess vissza, mert Te jobb voltál: ha bennem netán elszakad a cérna, e békés szappanopera horrorfilmbe megy át...
A történetet most azzal zárom, hogy kikapcsolódok egy repülőgép-szimulátor segítségével. Már az útvonalat is tudom: Bombay-be fogok repülni az Air India-val, Pretti-t is felteszem a gépre. Az Indiai-óceán fölött azonban leállítom a motorokat és átadom a gépet a gravitációnak. Voo-doo baba hiányában én most repülőgépet használok...;)

3 megjegyzés:

Stumpf Balázs írta...

Hát ez a post nagyon jó lett :D
Üdv a fedélzeten...
Van egy utaslistám hasonló személyekből, ha megtennéd és leszálnál Ferihegyen, felvehetnéd őket is. Oszt irány a nagy büdös óceán - Bruhaha

vargak írta...

:) és én utaztam Air Indiával...a világ 4 legrosszabb biztonságúnak minősített légitársaságával..INdiába..és TÚLÉLTEM (nagyjából)
Jaj kedves ZÉ, mit tudnék mondani, csak amit a matektanárom általánosban "megszoksz vagy megszöksz" :)))KITARTÁS!

krbanya írta...

Draga ZE :)
Irnam en h kitartas :) es nyugalom lassan megyek es bizony "megolelgetem a Draga "szepseget" ...
Addig is tartsd edzesben :)